TIFLODIDAKTIČNE IGRAČE IN UČILA

Igrače, kot čutne vzpodbude

Otroci z okvarami vidnega zaznavanja morajo biti deležni več usmerjenih iger in primernega izbora igrač.

Zakaj?

Zaradi izpada senzorne poti, lahko tudi z usmerjeno igro pri otrocih razvijamo preostale poti zaznave.

Prav tako z izborom igrač omogočimo otroku, da lažje prihaja do pravilnih predstav iz okolja.

Zato smo pri nakupu igrač pozorni:

–  da so Igrače za slepega otroka čim bolj nazorne,

–  da je igrača primerna razvojni stopnji otroka,

  da je v velikosti obsega rok, dlani oz. še ne dovolj razvite čutne

    percepcije,

–  da ni nevarna,

–  da v izvedbi, materialu in funkcionalnosti spominja na stvarni predmet,

–  da je izbira igrače vezana na konkretne predstave iz vsakdanjega življenja,

 

 

Tiflodidaktična učila in pripomočki

Temelj uspešnega in kvalitetnega pouka v razredu, kjer je slepi učenec, so posebna znanja (Braillova pisava, vaje vida, orientacija in mobilnost), uporaba sredstev komuniciranja (računalnik, pisalni stroj, optacon itd.), posebne metode dela s slepimi in slabovidnimi učenci in pravilna uporaba le teh ter delo s specialnimi pripomočki in učili.

 

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: